دانلودفیلم مسیر سبز((فیلمی که واقعا ارزش وقت گزاشتن و دیدنش رو داره))
 
   
 
 
در این وبلاگ بازی فیلم کلیپ و... قرار میگیرد

               | ۶۶ امین فیلم برتر جهان و نامزد ۴ جایزه اسکار و برنده ۱۵ جایزه و نامزد ۲۳ جایزه دیگر| 

نام فارسی فیلم : مسیر سبز

منتشر کننده : ایران فیلم

ژانر : درام ، فانتزی  ، جنایی

لینک IMDB

امتیاز : ۱۰ / ۸٫۵

کیفیت : Buray m720p , BluRay 720p Full | فوق العاده ، خیلی خوب

حجم : ۱۳۷۰ مگابایت , ۹۲۲ مگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : داستان فیلم در یک زندان در آمریکا می‌گذرد و درباره پل (تام هنکس) است که به علت کهولت سن در خانه سالمندان است و به بیان بخشی از خاطرات خود برای دوستش الین در زمان خدمت در پلیس می‌پردازد. پل در سال ۱۹۳۵ در زندان مسئول گروه اعدام کنندگان بوده و در آنجا با یک سیاهپوست درشت اندام و خوش قلب به نام جان کافی (مایکل کلارک دانکن) آشنا می‌شود که قدرتی خارق العاده دارد و به واسطه آن پل را از درد و بیماری رها می‌کند. این زندانی متهم به قتل فجیع دو دختر بچه بود، پل به تدریج دریافت که …

حواشی فیلم :  مسیر سبز (The Green Mile) فیلمی است به کارگردانی فرانک دارابونت و محصول سال ۱۹۹۹ شرکت آمریکایی بردران وارنر است که بر اساس رمانی از استفن کینگ ساخته شده‌است و در آن تام هنکس در نقش پل اجکام و مایکل کلارک دانکن در نقش جان کافی بازی می‌کنند.این فیلم یکی از زیباترین و به یادماندنی ترین فیلم های تاریخ سینماست.فیلمی فلسفی و عمیق که مورد کم لطفی جشنواره های هالیوود حتی اسکار قرار گرفت اما در نزد منتقدین و مخاطبین تبدیل به فیلمی ماندگار و زیبا شد به طوریکه اکنون در وبگاه imdb جزو صد فیلم برتر سینما محسوب میشود. در مراسم اسکار سال ۲۰۰۰ این فیلم نامزد چهار اسکار شد (بهترین فیلم, بهترین بازیگر نقش مکمل مرد, بهترین فیلمنامه, بهترین فیلمبرداری) اما هیچکدام از آنها را به دست نیاورد.

دو زبانه : برای اولین بار فیلم های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد .

 

نکته : فایل های فشرده این فیلم دارای ۵ درصد ریکاوری می باشند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل اکسترکت فایل ها به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی اگر در زمان اکسترکت خطایی دریافت کردید، به وسیله نرم افزار Winrar به محل ذخیره فایل ها مراجعه کنید و بعد از انتخاب تمامی پارت ها دکمه Repair در بالای نرم افزار را فشار دهید. سپس آدرس محل ذخیره پارت های جدید را انتخاب نمایید، بعد از آن به محل ذخیره جدید مراجعه نمایید و فایل های جدید را اکسترکت نمایید.

کیفیت  Buray m720p فیلم :

download دانلود فیلم The Green Mile دوبله فارسی دانلود با لینک مستقیم

کیفیت  BluRay 1080p Full فیلم :

download دانلود فیلم The Green Mile دوبله فارسی دانلود با لینک مستقیم

باتشکرmh12

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
   
آخرین عناوین مطالب